Gwarancja

Gwarancja na każdy talerz Impression obejmuje wszystkie wady fabryczne i materiałowe przez dwa lata od daty zakupu u autoryzowanego dealera. W przypadku ewentualnej wady fabrycznej lub materiałowej prosimy o kontakt na adres mailowy Impression.poland@gmail.com . W mailu należy przesłać uszkodzonego talerza wraz ze zdjęciem lub skanem paragonu lub faktury, potwierdzających zakup.

Po otrzymaniu maila dokonamy wstępnej oceny rodzaju i prawdopodobnej przyczyny wady.

Kolejny krok to uzgodnienie terminu odbioru talerza przez kuriera, którego zamawiamy.

Po uznaniu gwarancji talerz wraca kurierem do Ciebie.

Usługa gwarancja door to door jest dostępna tylko na terenie Polski.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzenia, wskazujące na używanie nadmiernej siły lub używanie przedmiotu niezgodnie z przeznaczeniem,
  • Uszkodzenia spowodowane upuszczeniem talerza na ziemie lub jego transportem,
  • Wszystkie zmiany mechaniczne, nawiercanie itp. powoduje utratę gwarancji,
  • Talerzy zakupionych jako używane od osób trzecich.
  • Pęknięcia prostopadłe do krawędzi.

Dwuletnia gwarancja obejmuje również nowy talerz z wymiany.

Aby pomóc nam zidentyfikować przyczynę uszkodzenia, zgłoś je od razu po zauważeniu.
Zakupienie talerza jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków gwarancji.